• Latviešu
  • English
  • Русский

Standarti

Baltic Taxi pamatstratēģija ir balstīta uz augstas kvalitātes taksometru pakalpojumu sniegšanu, tāpēc ikdienā lielāko uzmanību veltām tam, lai mūsu pakalpojums atbilstu šādiem galvenajiem standartiem: 
  • Nodrošināts jaunākais autoparks starp visiem taksometru pakalpojumu sniedzējiem.
Nepārtraukti atjaunojam autoparku, lai automašīnas vienmēr būtu jaunākas par 3 gadiem.
  • Automašīnas ir teicamā tehniskā stāvoklī. 
Rūpīgi sekojam līdzi katra automobiļa tehniskajam stāvoklim un laicīgi novēršam defektus.
  • Sekošana līdzi tehnoloģijām un atsaucība uz klientu vēlmēm.

Bezmaksas Wi-Fi katrā taksometrā, klientu apkalpošanas ofiss lidostā Rīga, taksometra izsaukšana caur mobilo aplikāciju, dažādi autoparka tehniskie risinājumi, lietussargs katrā mašīnā, bērnu krēsliņi u.c. produkti ir ieviesti, domājot par to, kā padarīt klienta vajadzībām atbilstošāku mūsu pakalpojumu.

 

Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana ir process, kas notiek nepārtraukti, tāpēc būsim ļoti priecīgi, ja, novērojot kādu neatbilstību iepriekšminētajiem standartiem, informēsiet mūs, rakstot epastu uz info@baltictaxi.eu vai zvanot pa tālruni 8500; (+371) 20008500 vai (+371) 67008500. Visas sarunas kvalitātes nodrošināšanas nolūkos tiek ierakstītas.