• Latviešu
  • English
  • Русский

Pasūtījumu organizēšana 27. un 28. decembrī

Cienījamo, Klient!
Informējam Jūs, ka šī gada pēdējās divās darba dienās (27. un 28. decembrī) tiek atjaunots dispečeru dienesta darbs iepriekšējā līmenī. 

Atsākam pieņemt iepriekš rezervētus pasūtījumus uz konkrētu laiku, kā arī Rīgas pilsētas administratīvajā teritoprijā ierodamies uz Jūsu rezervētu pasūtījumu 10-15 minūšu laikā.
Vēlamies pateikties par Jūsu sapratni saistībā ar pirmssvētku paziņojumu par pasūtījumu organizēšanas izmaiņām pirms svētkiem, pamatojoties uz pilsētā esošo sarežģīto satiksmes plūsmu, ko izraisīja laikapstākļi un gatavošanās svētkiem, bijām spiesti izsludināt ārkārtas situāciju.
Pamatojoties uz iepriekš minēto, vēlamies atvainoties par neērtībām, kuras Jums bija jāizjūt mūsu pieņemtā lēmuma dēļ, taču vienlīdz arī ceram, ka mūsu paziņojumu uztvērāt kā godīgu attieksmi pret Jums un uzticamu sadarbības turpinājumu.
2013. gads sola daudz izaicinājumu, tāpēc novēlam veiksmi it visā un patiesi ceram, ka arī turpmāk varēsim Jūsu uzticamais sabiedrotais pretī jauniem panākumiem.
 
Jūsu BalticTaxi
Uzticamākie taksometri