• Latviešu
  • English
  • Русский

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai taksometrā ir iespējams norēķināties ar kredītkarti?

  • Jā, visos taksometros ir iespēja norēķināties ar kredītkarti.

 

2. Kur var iegādāties Baltic Taxi braukšanas vaučerus/ kuponus?

  • Galvenās kuponu pārdošanas vietas: Baltic Taxi birojs lidostā "Rīga".

 

3. Vēlos pieteikties darbā, kur jāsūta CV?
  • Jūsu pieteikuma vēstule jāsūta uz epastu cv@baltictaxi.eu. Priecāsimies, ja sagatavosiet CV kopā ar motivācijas vēstuli.

 

4. Kas jādara, lai noslēgtu ar sadarbības līgumu ar Baltic Taxi par taksometru pakalpojumu saņemšanu?
  • Uz epastu info@baltictaxi.eu jānosūta pieprasījuma vēstule, norādot tajā uzņēmuma rekvizītus.  

 

5.Vai privātpersona var saņemt klienta karti?

  • Klienta karti var saņemt tikai juridiska persona, tomēr privātpersona var saņemt Baltic Taxi atlaižu karti. Lai saņemtu karti, uz epastu info@baltictaxi.eu jānosūta pieprasījuma vēstule.

 

6. Kā jārīkojas, ja taksometrā ir atstātas mantas?
  • Nekavējoties jāzvana dispečeru dienestam pa tālruni 8500; (+371) 20008500 vai (+371) 67008500 un jāinformē par atstātām mantām. Jo ātrāk tiks nodota informācija, jo lielāka iespēja, ka mantas tiks atrastas, kā arī mantu atrašana notiks ātrāk, ja klients varēs uzrādīt brauciena čeku.

 

7. Cik daudz pasažieriem paredzēts Baltic Taxi mikroautobuss?
  • Mikroautobuss paredzēts grupām līdz 8 pasažieriem.

 

8. Vai Jums taksometros ir bērnu sēdeklīši?
  • Rūpējoties par mazākajiem mūsu pasažieriem, esam izveidojuši speciāli bērnu pārvadāšanai aprīkotus taksometrus, kuros atrodas visu izmēru bērnu sēdeklīši.