• Latviešu
  • English
  • Русский

CSDD kampaņa "Dzīvības josta" iegūst 3. vietu festivālā "Baltic Communication Awards 2017"

Kampaņa bija kā turpinājums 2015.gadā aizsāktajai kampaņai ar mērķi vērst pasažieru uzmanību uz drošības jostu lietošanu automašīnu aizmugurē. Radošo ideja tika smelta no pieredzes lidmašīnās, kur pirms katra lidojuma stjuarte instruē pasažierus par drošības noteikumiem un kā vienu no pirmajiem - aicina piesprādzēties. Eksperimentālie video guvuši iespaidīgi lielu un strauju atsaucību. Kopā video skatījumu skaits sociālajos tīklos sasniedza teju pusmiljonu un vairāk nekā 4800 cilvēku jau dalījušies ar šiem video.

Par CSDD kampaņu informēja ziņu kanāli un rakstīja vadošie ziņu interneta mediji. Rezultātā 2016.gadā par 25% ir samazinājies bojā gājušo autovadītāju un pasažieru skaits, turklāt pagājušais gads ir bijis drošākais uz Latvijas ceļiem.

Paldies sadarbības partneriem - reklāmas aģentūrai DDB. 

Vairāk par kampaņu : https://vimeo.com/207117618